Využite teraz kredit až 350 € na reklamy Google – zistiť viac

Pixel (Facebook)

Facebook pixel je kúsok kódu, ktorý môžete umiestniť na svoju webovú stránku a sledovať akcie návštevníkov vašej lokality. Pixel zhromažďuje údaje o akciách, ktoré ľudia vykonávajú na vašom webe, ako je nákup alebo vyplnenie formulára, a tieto údaje odosiela späť Facebooku.

Facebook pixel možno použiť na:

  • Sledovanie akcie návštevníkov vašich webových stránok
  • Znova zacieliť reklamy na ľudí, ktorí navštívili váš web (remarketing)
  • Vytvorenie si vlastných publík na základe akcií, ktoré ľudia vykonali na vašom webe
  • Meranieefektivitu svojich reklám

Ak chcete použiť Facebook pixel, budete si musieť vytvoriť účet Facebook Ads a pridať kód pixelu na svoju webovú stránku. Údaje zhromaždené pixelom potom môžete použiť na vytváranie cielených reklám a meranie výkonnosti svojich reklamných kampaní. Facebook pixel môže byť účinným nástrojom na zlepšenie efektívnosti vášho reklamného úsilia na Facebooku.

URL adresa

URL (Uniform Resource Locator) predstavuje reťazec znakov, ktorý slúži na jednoznačné určenie polohy online zdroja, ...
Čitať viac >>

Rich snippets

Rich snippets sú časti dodatočných informácií, ktoré sa zobrazujú vo výsledkoch vyhľadávania spolu s odkazom ...
Čitať viac >>

PR článok

PR články sa vydávajú médiám s cieľom oznámiť nový produkt, službu alebo udalosť alebo poskytnúť ...
Čitať viac >>

Negative keyword / vylučujúce kľúčové slovo

V online marketingu je vylučujúce kľúčové slovo (negative keyword alebo aj nKW, prípadne -KW) také ...
Čitať viac >>

Bounce rate / miera okamžitých odchodov

Miera odchodov (bounce rate) je metrika používaná v online marketingu na meranie percenta návštevníkov webovej ...
Čitať viac >>

Newsletter

Newsletter je typ elektronickej pošty, ktorá sa pravidelne posiela na zoznam odberateľov. Dá sa použiť ...
Čitať viac >>