Dostupnosť 24/7
Predávate byt alebo dom? Máte showroom, autosalón alebo vzorkovú predajňu? Potom je pre vás veľkou výhodou, že virtuálne prehliadky sú dostupné 24 hodín denne, 7 dní v týždni. Nemusíte teda vašich zákazníkov obmedzovať otváracími hodinami, víkendmi či sviatkami alebo nepriaznivým počasím. Môžu si vaše produkty prezrieť kedykoľvek z pohodlia domova a vy tak získate náskok pred konkurenciou!
Dôveryhodnosť firmy
Důvěra mezi vašim zákazníkům a vaší firmou je velmi důležitá. Pokud vaší firmě zákazník nedůvěřuje, s
Dôvera medzi vašim zákazníkom a vašou firmou je veľmi dôležitá. Pokiaľ vašej firme zákazník nedôveruje, s vysokou pravdepodobnosťou u vás nevykoná nákup. Ako vám s tým môže pomôcť virtuálna prehliadka?
Virtuálnou prehliadkou zákazníkovi ukazujete firmu takú, aká je a tým prinášate do obchodu transparentnosť. Máte výrobnú halu s desiatkami strojov? Skvelé! Ukážte to svetu prostredníctvom virtuálnej prehliadky. Zákazník tak okamžite pochopí, že ste silný a spoľahlivý obchodný partner.
Virtuálne prehliadky generujú organický dosah
V dnešnej dobe mnoho ľudí využíva mapy (či už aplikáciu v telefóne/tablete alebo na počítači) na vyhľadávanie hotelov, reštaurácií, kaviarní, obchodov a mnohých ďalších služieb. A práve tu sa ukazuje ako veľká výhoda, keď Váš biznis má virtuálnu prehliadku, ktorá je navyše prepojená s Google Maps. Google chce vo svojom vyhľadávaní (zjednodušene) používateľom zobraziť čo najlepšie a najrelevantnejšie výsledky. No a vzhľadom na to, že virtuálne prehliadky sú medzi užívateľmi obľúbené a generujú vysokú interakciu (viac v ďalšom bode), je pomerne vysoká pravdepodobnosť, že vášmu biznisu virtuálna prehliadka pomôže dostať sa vo vyhľadávaní pred konkurenciou.
Samozrejme, nestačí „zavesiť“ virtuálnu prehliadku do máp a čakať prílev zákazníkov. Ide však o veľmi efektívnu metódu, ktorá vám môže pomôcť v tesnom konkurenčnom súboji získať výhodu.
Virtuálne prehliadky zvyšujú interakciu
Čo to vlastne znamená? V dnešnej dobe má web stránku alebo profil na sociálnej sieti so skvelou grafikou, fotkami či dokonca videami, už takmer každá firma. Naopak virtuálna prehliadka je pre mnoho ľudí niečo, s čím sa v bežnej praxi nestretávajú a na čo narazia skôr sporadicky. Aj preto sa stále jedná o obsah, ktorého publikáciou (či už na webe, sociálnej sieti alebo priamo v Google Maps) dokážete svojho zákazníka nielen zaujať, ale aj udržať jeho pozornosť. A to je skvelý základ pre ďalšiu prácu so zákazníkom – vďaka prepojeniu ďalších elementov s virtuálnou prehliadkou je možné užívateľovi prezentovať napríklad jedálniček, detailné fotografie produktu či akékoľvek ďalšie informácie.
+ Bonusový tip:
Pre nášho klienta pôsobiaceho v oblasti nehnuteľností sme (okrem iného) vytvárali dve veľmi podobné kampane na Facebooku. Líšili sa od seba použitou kreatívou – grafikou či fotkou, ktorú koncový používateľ vidí a vníma. V jednej kampani bola použitá klasická fotka s grafickými prvkami a v tej druhej 360 ° panoramatická fotografia. A výsledky boli zaujímavé – klasická kampaň dosahovala cenu za interakciu na úrovni 1,55 Kč. To znamená, že za investovaných 1000 Kč do tejto kampane klient získal 645 interakcií s príspevkom.
Naproti tomu kreatíva s 360 ° panoramatickou fotografiou dosiahla výsledok 0,84 Kč za interakciu, čo znamená, že za investovaných 1000 Kč klientovi priniesla 1190 interakcií.
Kvalitný obsah v spojení s virtuálnou prehliadkou či 360 stupňovými panoramatickými fotografiami vám tak môže dokonca pomôcť znížiť náklady na marketing.