Tvorba webových stránok a marketing pre Autoleasing.sk
Cieľom projektu autoleasing.sk bol redizajn webových stránok. Hlavným cieľom bolo zlepšenie výkonnosti webu v mobilných zariadeniach, ďalej aj zlepšenie a vyladenie responzivity webu. Výsledný dizajn mal taktiež lepšie zodpovedať celkovej podobe a imidžu spoločnosti.
konverzného
pomeru
konverzií
z mobilných zariadení
Redesign webových stránok pre Autoleasing.sk
V úvodnej časti projektu sme sa zaoberali pôvodným webom a jeho nedostatkami, ktoré bránili vyššej výkonnosti. Hlavnými problémami webu bola zlá responzivita a celkovo užívateľská prívetivosť webu najmä v mobilných zariadeniach. Ďalej sme zistili, že používatelia nedokázali jednoducho a pohodlne vyplniť žiadosť o kalkuláciu lízingu.
Tvorba nového webu
Potom, čo sme identifikovali nedostatky a najdôležitejšie časti webu sme vytvorili niekoľko návrhov štruktúry a designu obsahu webových stránok. Tieto návrhy sme následne po niekoľkých kolách pripomienok a úprav spracovali do finálnej podoby webu.
Výsledkom redizajnu webových stránok autoleasing.sk bol nárast konverzného pomeru o viac ako 200%, pričom u mobilných zariadení došlo k nárastu konverzného pomeru až o viac ako 500%. Tento výsledok sme dosiahli napríklad vďaka výraznému zjednodušeniu kalkulačného formulára, kedy pôvodná verzia nútila používateľa vypĺňať veľké množstvo zbytočných údajov a hlavne v mobilných zariadeniach bol tento proces veľmi zdĺhavý.
Ďalej sme kalkulačný formulár pridali do všetkých častí webu a tiež do hlavného navigačného menu. Táto zmena mala za následok, že aj používatelia, ktorí navštívili web napríklad cez článok na blogu, vyplnili kalkuláciu. V neposlednom rade sme sa sústredili aj na dobrú použiteľnosť v mobiloch, pretože návštevnosť tohto webu z mobilných zariadení dlhodobo presahovala 60% všetkých užívateľov.
Online reklama
S klientom dlhodobo spolupracujeme na projekte aj v oblasti online reklamy – predovšetkým PPC reklamy Google, ale aj PR články či SEO (optimalizácia pre vyhľadávače).
Za zmienku stojí aj to, že vďaka výsledku, ktorý sme dosiahli redizajnom webu, došlo aj k výraznému zlepšeniu kľúčových ukazovateľov výkonnosti reklám (napr. ROAS jednotlivých kampaní v Google Ads – pri rovnakom rozpočte klient získal väčší počet dopytov ((vyplnených kalkulačných formulárov)) zo svojho webu.)
Rýchly kontakt
Spojte sa s nami! Radi zodpovieme Vaše otázky a poskytneme ďalšie informácie.